Tuesday, November 4, 2008

Chai Latte情趣

[day4]情趣

“暍 Chai Latte 會把你帶到印度去。” 曾經有一個人這樣對我說。
之後,每次到星巴克都會點一杯Chai Latte Grande,感受印度的神祕與浪漫。

就如他所說,這杯加了香料的奶咖啡有著一種神奇的魔力。喝了會臉紅,全身發熱,人變得熱情興奮 。回個神,發覺自己已經身處印度熱鬧的市雜。

Dec31, 2007

以上去印度的故事...我想說的是,
生活,可以在思想上加點情趣,用想像力把平凡的生活變得不平凡,讓苦悶的生活變得美麗。
天不是藍的雲不是白的我是快樂的。

8 comments:

Patty said...

i love your writing grace :)
actually i just love YOU!
teehee

grace said...

i want a chai latte NOW~

K 冷 said...

i love chai latte/frap tooo~

which not many ppl do...XD

pinky said...

i love you Grace!!!
looking so pretty in this picture ^__^
可是我都只喝mocha這種不是很苦又不是很甜沒有個性的飲料哈

Pucky said...

Patty: thank you and I love u too><

Grace: Let's go to India!

Karen: I know! Most ppl think it tastes weird...but I absolutely love it!

Pinky: Mocha 也有只屬於他獨一無二的味道阿,
Love u like always.

Anonymous said...

天不是藍的雲不是白的我是快樂的。

我超愛這句!
grace,你很棒喔!

月小晴 said...

I love chai latte too...
but i usually have mine with soy milk XD

I love your writing too (l)
come back to Vancouver soon and let's SING!!!

Pucky said...

小玟: I know you love me
Jessica: Oh I 've never tried one with soy milk; gonna try next time;)
We should definitely go sing when I come bak!