Thursday, November 13, 2008

窗外

[day13]窗外
話說十四年前某個風和日麗的下午,我在班房裡上國文課悶個半死。
目光自然地轉到窗外去,
看,天多藍雲多白...
突然,
有一架看似太空船有又看似時光機的物體朝著我的方向飛進來!
我知道他是為我而來,也趕快上船了。
這時候,全班的同學都用震驚的眼神看著我。我沒理會他們,我本來就不屬於那個班房。
接著飛船開動了,在窗邊徘徊了數秒然後飛出窗外。

看,天多藍雲多白...

從那天起,我就沒有回來過。



只是他們都不知道。

4 comments:

hayeah said...

did they probe you?

i don't remember if they probed me, but they installed a radio in my head, tuned to the cosmo. Now I hear voices and music all the time.

grace said...

像油畫一樣的一張哦。

喜歡你的banner!

Anonymous said...

現在大家都知道了XD

Pucky said...

Howard: They inserted some weird taste buds in my tongue so when i eat sweet it's actually salty and when I eat salty food it's sour.

grace: Thank you, I did it in corel painter:D

thinslicing: ops I spilled out my big secret!!